Kā tas strādā?

1. SOLIS

Produkta (preces vai pakalpojuma) piezemēšanās lapa
>>>

2. SOLIS

Klientu attiecību vadības sistēma (CRM)
>>>

3. SOLIS

izsekošanas kodi
>>>

4. SOLIS

reklāmas kampaņa Facebook vai Google
>>>

5. SOLIS

pasūtījumu saņemšana un apstrāde
>>>

6. SOLIS

rezultātu analīze
>>>

PIEMĒRS

reklāmas kampaņas piemērs
>>>

IZMAKSAS

reklāmas kampaņas izmaksas
>>>

Solis 1. Produkta Piezemēšanās lapa

Izveidojiet reklāmas lapu un pievienojiet tai produktus (preces vai pakalpojumus)

Kam pievērst uzmanību pievienojot Produktu?
- Bilde. Attēlam ir jābūt kvalitatīvam un informatīvam. Tādam, lai Produktu uzreiz gribētos iegādāties.
- Nosaukums un apraksts. Nosaukumam ir jābūt īsam un saprotamam. Īsajā aprakstā ir jāiceļ galvenās produkta priekšrocības.
​- Pogas. Katram produktam pievienojiet atbilstošas pogas. (Piem. ja piedāvājat autoevakuātora pakalpojumu, tad ielieciet pogu "Zvanīt", bet ja pārdodat paklāju, tad ielieciet iespēju to uzreiz no Jums nopirkt, veikt apmaksu un izvēlēties piegādes veidu).

Solis 2. Klientu attiecību vadības sistēma (CRM)

Klientu attiecību vadības sistēma (CRM) ir nepieciešama, lai informācija par Jūsu uzņēmuma esošiem un potenciālajiem klientiem un darbību vēsturi tiktu uzglabāta vienotā datubāzē un Jūs varētu to izmantot pārdošanas apjomu veicināšanai.

Veicot pasūtījumus, pirkumus vai vienkārši aizpildot kontaktformu, klientu kontaktinformācija un pasūtījumi tiks automātiski ierakstīti CRM.​

Solis 3. Izsekošanas kodi

Pievienojiet izekošanas kodus lapai (Google un Facebook). Mūsu risinājums automātiski nosūtīs Google un Facebook viss lapas apmeklētāja darbības jūsu reklāmas piezemēšanās lapā. 

Piemēram, apskatīja kādu noteiktu produktu, nospieda pogu piezvanīt, lejuplādēja cenu lapu u.c. Atkarībā no šīm darbībām Jūs varēsiet iestatīt efektīvāku reklāmu:
- Visiem, kas apmeklēja preces vai pakalpojuma piezemēšanās lapu var parādīt uzsildošo reklāmu, rādot jūsu produkta labās īpašības un priekšrocības. 
- Ja tirgojat preces vai pakalpojumus, kurus iegādājās vienu reizi 10 gados, nav jēgas maksāt par reklāmu tiem, kas jau veica pirkumu. 

solis 4. Reklāmas kampaņa Facebook vai Google

Izveidojiet reklāmas kampaņu Facebook vai Google. Lai reklāma būtu efektīva, izmantojiet Facebook Business un on.lv iespējas. Katrai produkta lapai ir atsevišķa piezemēšanās lapa un iespēja pievienot arī savu attēlu, kas darbosies kā reklāmas attēls Facebook, nospiežot "Share" produkta lapā un padaloties ar to ar saviem biznesa lapas sekotājiem. Tas ir svarīgi, jo izmantojot šo iespēju Jums nebūs jāveido atsevišķi baneri reklāmai un varēsiet izmantot šo ziņu savās reklāmas kampaņās. on.lv ir izveidots tā, ka šī ziņa automātiski tiks noformēta, lai Facebook tā parādītos ar pareizo bildi, nosaukumu, aprakstu, cenu un saiti uz noteikto produktu. 

Gatavojot reklāmas kampaņu ir svarīgi pievienot tekstu ar "emoji" ikoniņām, kas pievērsīs Facebook lietotāju uzmanību. Tāpat, svarīgi tekstā iekļaut frāzi, kas mudinās uz darbību vai radīs vēlmi atrast atbildi uz uzdoto jautājumu. 

Rūpīgi atlasiet auditoriju, kam šo reklāmu rādīt, jo tas ļaujs Jums ieekonomēt uz Facebook reklāmas kampaņas izdevumiem. Atkarībā no reklāmas budžeta var ierobežot auditoriju ne tikai pēc vecuma un dzimuma, bet arī pēc piem. pēc vecāku bērnu vecuma ( ja pārdodat bērnu preces) u.t.t.. Ja budžets var atlasīt auditoriju. Būtu vēlams, lai reklāma parādītos visai atlasītajai auditorijai 6 mēnešu laikā. 

Izmantojiet atsevišķu reklāmu priekš tiem, kas jau ir apmeklējuši Jūsu lapu. Ļoti reti, kad lapas apmeklētājs uzreiz veic pasūtījumu vai pirkumu. Ja klients apmeklē lapu un vēl nav gatavs iegādāties Produktu, svarīgi ir atgādināt viņam par Jūsu produktu.

Pēc statistikas datiem, aptuveni 80% no Facebook lietotājiem izmanto to uz sava telefona. on.lv veidotā reklāmas lapa ir pielāgota mobīlām ierīcēm, lai tie kas ienāk Jūsu lapā no reklāmas varētu to viegli pārlūkot un veikt pirkumus.

Solis 5. Pasūtījumu saņemšana un apstrāde

Svarīgi, lai visi pasūtījumi un klientu kontaktinformācija tiktu reģistrēta vienā datubāzē un Jūs vienmēr varētu apskatīt vēsturi ar noteikto klientu. Mēs piedāvājam tam izmantot HubSpot CRM. Uz pasūtījumiem jāreaģē ātri, tāpēc ērti būs izmantot HubSpot aplikāciju uz telefona, lai uzreiz sazinātos ar klientu.

Solis 6. Rezultātu analīze

To, vai reklāma ir efektīva Jūs varēsiet noteikt jau pirmajās dienās. Ir reklāma, kas Facebook apmeklētājiem patīk un ir tāda, kas nē. Atkarībā no tā arī mainīsies reklāmas izmaksas. Sekojiet līdzi reklāmas kampaņām un analizējiet, kura no reklāmām strādā efektīvāk. Mazāk efektīvu vai neefektīvu reklāmu var atslēgt un izveidot jaunu produktu ar citu nosaukumu un bildi. 

REKLĀMAS KAMPAŅAS Piemērs

Piezemēšanās lapa
​Tika izveidota piezemēšanās lapa Produktam: ______________
Reklāma Facebook
Tika palaista Facebook reklāmas kampaņa ar budžetu: ________
Pieteikumi / Pirkumi
Tika saņemti ________ pieteikumi divu nedēļu laikā

IZMAKSAS

Jūs varat izveidot reklāmas lapu un uzsākt kampaņu paši, vai arī izmantot mūsu specialistu pieredzi. 
Izmaksas reklāmas lapas un Facebook kampaņas izveidei ir sākot no 250 EUR.
Mēs ne tikai palīdzēsim Jums pareizi nosaukt Produktu un izveidot reklāmas kampaņu Facebook, bet arī apmācīsim Jūs, lai varat paši ar to turpināt strādāt.

Jūs iemācīsities:
- ātri un vienkārši izveidot savu preču vai pakalpojumu piezemēšanās lapu
- pievienot mājaslapu google meklētājam
- reklamēt mājaslapu izmantojot facebook

Nodarbības beigās jums būs izveidota strādājoša reklāmas mājaslapa ar palaistu reklāmu sociālajā tīklā facebook.